![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjokxfyLiaNo5o1KN3SIhKhDjjkfmuzetiFBBZh4m2wHxv2v9f4d2uLyBZY6XnxfQo76N2h6pI9rgLB5CyDd4Z2f_TXCl9CS4GvzO9XttvhhcJ49m8dEp0ylhyphenhyphenvxuGauk63NkU5nD8X5_P1/s320/%25D0%259C%25D1%2596%25D1%2581%25D1%258F%25D1%2587%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BA-%25D0%25BF%25D1%2580%25D0%25B0%25D0%25B2%25D0%25BE%25D0%25B2%25D0%25B8%25D1%2585-%25D0%25B7%25D0%25BD%25D0%25B0%25D0%25BD%25D1%258C.jpg)
2. Обстеження житлово-побутових умов неблагополучних сімей та дітей девіантної поведінки, складання актів.
3. Ведення систематичного обліку роботи з дітьми, які потребують підвищеної педагогічної уваги.
5. Вивчення з дітьми прав дитини ("Конвенція ООН про права дитини”,
Укази Президента, програми "Діти України”) та відповідальності
неповнолітніх за скоєні правопорушення.
6. Вивчення взаємовідносин учнів у колективі, в мікро колективі, між групові зв’язки.
7. Вивчення морально-психологічного клімату в класі.
8. Вивчення індивідуальних психологічних якостей учнів, що потребують
підвищеної педагогічної уваги (тестування, анкетування).
9. Виявлення причин, що привели до девіантної поведінки (індивідуальні бесіди. анкетування).
10. Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічного такту в
спілкуванні з учнями, дотримання педагогічної принциповості в оцінюванні
знань, умінь і навичок учнів.
11. Складання психолого-педагогічної характеристики учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги.
12. Години спілкування з учнями "Морально-психологічний клімат у класі
та шляхи його оздоровлення”, "Наші взаємини та їх вплив на успішність і
поведінку учнів”.
13. Засідання профілактичної комісії.
14. Залучення дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги до занять у гуртках і секціях, до суспільно-корисної праці.
15. Здійснення позакласної роботи (диспути, вікторини, літературні і
тематичні вечори, дискусії) спрямовані на формування в учнів
загальнолюдських цінностей та рис загальнолюдської моралі.
16. Проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги, з їх батьками.
17. Організація і проведення індивідуальної роботи (додаткові заняття та
допомога (учнівська і вчительська) з дітьми, що не встигають.
18. Проведення в класах бесід та лекцій робітниками правоохоронних органів.
19. Проведення батьківських лекторіїв на теми, пов’язані з профілактикою
правопорушень та зміцненням дисципліни серед учнів, зустрічей з
робітниками прокуратури, наркологічного центру.
20. Засідання методоб’єднання класоводів та класних керівників з питань
профілактики правопорушень та роботи з дітьми, що потребують підвищеної
педагогічної уваги.
Немає коментарів:
Дописати коментар